Älykkäämpi tapa analysoida asiakaspalautetta

Surveypal tarjoaa modernit työkalut asiakaskokemuksen mittaamiseen, seurantaan ja kehittämiseen. Älä tyydy vain palautteen keräämiseen – hyödynnä täysin taustadataa, jotta ymmärrät palautteen kontekstin ja saat kattavan kuvan toimintasi kehityskohteista.

Kuuntele, ymmärrä ja toimi viisaammin Surveypalin avulla.

Yli 150 miljoonaa palautetta vastaanotettu – ja laskuri käy!

Aseta asiakkaan ääni etusijalle

Kaikki palaute ei ole samanarvoista. Opettele priorisoimaan ja ymmärtämään, miksi tietynlaista palautetta annetaan.

Ilman Surveypalia

  • Asiakkaan ääni on irrallinen
  • Reagoidaan vain ilmenneisiin ongelmiin
  • Asiakkaan tunnetilaa arvaillaan
  • Toiminta perustuu vain suoraan palautteeseen
  • Laatu mitataan CSAT/NPS-luvuilla
  • Palaute on yksittäistä ja yleistävää

Surveypalin avulla

  • Syvällinen yhteisymmärrys asiakkaasta
  • Ennakoiva päätöksenteko
  • Tulevien trendien ennustaminen
  • Jokainen asiakaskontakti analysoidaan
  • Kokonaisvaltainen asiakastyytyväisyyden ymmärrys
  • Kontekstuaalinen asiakasymmärrys
VS

Kaikki työkalut huippuluokan asiakaskokemukseen

Surveypal on suunniteltu tuomaan järjestelmällisyyttä ja läpinäkyvyyttä asiakaspalautteen keräämiseen, hallintaan ja seurantaan koko asiakaspolun varrelle.

Kuuntele

Selvitä mitä asiakkaittesi mielessä liikkuu keräämällä säännöllisesti palautetta. Löydä piilevät helmet asiakaspalvelukeskusteluista ja kuuntele kaikkien asiakkaidesi – myös hiljaisten – ääntä. Työkalumme mahdollistavat palautteen keräämisen saumattomasti kaikissa kosketuspisteissä.

  • Muokattavat kyselyt: Suunnittele, luo ja jaa räätälöityjä kyselyitä, jotka sopivat tarpeisiisi ja asiakkaidesi mieltymyksiin.
  • Keskusteluanalytiikka: Tekoälypohjaiset ratkaisumme tunnistavat palautetta kaikista asiakaskontakteista, joten et menetä yhtään tilaisuutta parantaa kokemusta.

Kontekstualisoi

Rikasta asiakaspalautetta yhdistämällä palaute taustadataan. Yhdistämme asiakastiedot ja -kontaktit saatuun palautteeseen, jotta ymmärrät positiivisen ja negatiivisen palautteen perimmäiset syyt.

  • Monipuoliset asiakaspolut: Selvitä, missä vaiheissa esiintyy eniten kitkaa ja kehitystarvetta.
  • Tekstianalyysi ja tunnetila: Syväluotaa asiakkaiden toiveita ja tarpeita tekoälyn avulla.

Close the loop -reaktiomallit

Muunna oivallukset toiminnaksi. Pysy edellä ennakoimalla trendejä, seuraamalla avainmittareita ja ymmärtämällä asiakastyytyväisyyden syvemmät ajurit. Toiminnalliset oivalluksemme paljastavat kaavojen poikkeamat, joihin on reagoitava.

  • Kontekstuaaliset oivallukset: Valmistaudu toimenpiteisiin selkeän asiakasymmärryksen pohjalta.
  • Trendien tunnistaminen: Havaitse kaavojen, poikkeusten ja trendien pohjalta tilanteet, jotka vaativat reagointia.
  • Toimenpiteet: Muunna oivallukset konkreettisiksi toimiksi, joilla luot poikkeuksellisia asiakaskokemuksia.

Paranna

Virittääksesi asiakastoimintasi huippuunsa, sinun on nähtävä palautteen taustalla vaikuttavat tekijät ja ymmärrettävä muutosten vaikutus. Löydä oikea tasapaino asiakastyytyväisyyden ja operatiivisen tehokkuuden välillä.

  • Dynaaminen asiakasymmärrys: Syvenny asiakaskokemuksen ajureihin ja näe niiden keskinäinen vuorovaikutus.
  • Ennakoiva asiakasanalyysi: Hyödynnä olemassaolevaa dataasi ennustaaksesi aloitteidesi vaikutus asiakastyytyväisyyteen ja -uskollisuuteen.

Kuuntele

Selvitä mitä asiakkaittesi mielessä liikkuu keräämällä säännöllisesti palautetta. Löydä piilevät helmet asiakaspalvelukeskusteluista ja kuuntele kaikkien asiakkaidesi – myös hiljaisten – ääntä. Työkalumme mahdollistavat palautteen keräämisen saumattomasti kaikissa kosketuspisteissä.

  • Muokattavat kyselyt: Suunnittele, luo ja jaa räätälöityjä kyselyitä, jotka sopivat tarpeisiisi ja asiakkaidesi mieltymyksiin.
  • Keskusteluanalytiikka: Tekoälypohjaiset ratkaisumme tunnistavat palautetta kaikista asiakaskontakteista, joten et menetä yhtään tilaisuutta parantaa kokemusta.

Konteksualisoi

Rikasta asiakaspalautetta yhdistämällä palaute taustadataan. Yhdistämme asiakastiedot ja -kontaktit saatuun palautteeseen, jotta ymmärrät positiivisen ja negatiivisen palautteen perimmäiset syyt.

  • Monipuoliset asiakaspolut: Selvitä, missä vaiheissa esiintyy eniten kitkaa ja kehitystarvetta.
  • Tekstianalyysi ja tunnetila: Syväluotaa asiakkaiden toiveita ja tarpeita tekoälyn avulla.

Close the loop

Muunna oivallukset toiminnaksi. Pysy edellä ennakoimalla trendejä, seuraamalla avainmittareita ja ymmärtämällä asiakastyytyväisyyden syvemmät ajurit. Toiminnalliset oivalluksemme paljastavat kaavojen poikkeamat, joihin on reagoitava.

  • Kontekstuaaliset oivallukset: Valmistaudu toimenpiteisiin selkeän asiakasymmärryksen pohjalta.
  • Trendien tunnistaminen: Havaitse kaavojen, poikkeusten ja trendien pohjalta tilanteet, jotka vaativat reagointia.
  • Toimenpiteet: Muunna oivallukset konkreettisiksi toimiksi, joilla luot poikkeuksellisia asiakaskokemuksia.

Paranna

Virittääksesi asiakastoimintasi huippuunsa, sinun on nähtävä palautteen taustalla vaikuttavat tekijät ja ymmärrettävä muutosten vaikutus. Löydä oikea tasapaino asiakastyytyväisyyden ja operatiivisen tehokkuuden välillä.

  • Dynaaminen asiakasymmärrys: Syvenny asiakaskokemuksen ajureihin ja näe niiden keskinäinen vuorovaikutus.
  • Ennakoiva asiakasanalyysi: Hyödynnä olemassaolevaa dataasi ennustaaksesi aloitteidesi vaikutus asiakastyytyväisyyteen ja -uskollisuuteen.

Uudelleenmääritämme asiakaspalautteen

Huipputasoisessa asiakaskokemuksessa palaute ulottuu perinteisten kyselyiden ulkopuolelle. Surveypal analysoi sekä suoran että epäsuoran palautteen, kuten asiakaspalvelukeskustelujen sisällön. Asiantuntemuksemme auttaa sinua hyödyntämään täysimääräisesti asiakkaiden ääntä asiakaspolun jokaisessa kriittisessä vaiheessa.

Kiinnostaako kuulla lisää? Ota yhteyttä.

Kerää kaikki palaute yhteen paikkaan

Huolestuttaako valtava IT-projekti? Älä huolestu enää. Palautteen yhdistäminen on nopeaa ja helppoa:

Turvallinen ja luotettava

Tietosi kuuluvat sinulle – olemme täällä auttamassa sinua hyödyntämään niitä parhaalla mahdollisella tavalla.

Tietosuojan mukainen
(GDPR, CCPA jne.)

Surveypal on
100%
pilvipohjainen

Yli 600
yritystä ympäri maailmaa luottaa meihin

Olemme
ISO 27001 sertifioituja

Uusimmat blogikirjoitukset

Vinkkejä ja asiantuntijanäkemyksiä siitä, miten parantaa asiakaskokemustasi.

Näin saat suosittelijasi suosittelemaan vielä enemmän

Asiakas saa erinomaista palvelua ja kehuu palautekyselyssä asiakaspalvelijan pelastaneen päivänsä:”10 pistettä ja kiitokset!” Mainiota, kaikki on hyvin ja voidaan siis siirtyä palvelemaan seuraavaa asiakasta. Nyt toivotaan, että…

Muunna palaute kasvumahdollisuudeksi

Paranna asiakaskokemustasi kontekstuaalisen asiakasälykkyyden avulla. Ota selvää, miten Surveypal voi auttaa sinua matkallasi kohti täysin asiakaslähtöistä toimintaa.