ROOF Group on kiinteistövälitystoimisto, jonka visiona on unelmien toteuttaminen ja aidot kohtaamiset ihmisten kanssa. Surveypalin avulla ROOF Group haluaa kehittää alaa ihmisläheisemmäksi vastaamaan jokaisen asuntomarkkinoilla purjehtijan tarpeita sekä pyrkii erottumaan kilpailijoistaan tarjoamalla muita parempaa asiakaskokemusta.

ROOF Group pitää merkittävänä, että palautetyö keskittyy prosessin pyörittämisen sijaan toiminnan kehittämiseen. Sen vuoksi ROOF Groupille on erityisen tärkeää, että palautteet lähtevät automaattisesti ja asiakaspalaute ohjautuu heti välittäjälle.

Asiakastyytyväisyyskysely on valjastettu suoraan välittäjien kehittymisen työkaluksi. Asiakkaan antaessa palautetta myyjä pystyy hyödyntämään saatua kokemustietoa välittömästi työssään.

Niko Koivisto
Myyntijohtaja ROOF Group Oy

Palautetta mitataan asiakkuuden kokemuspisteissä

Palautekokonaisuus on rakennettu liiketoimintatavoitteiden lähtökohdista neljän kokemuspisteen varaan ja niiden kehittämiseen. Palautetta kysytään aina asiakkaan alkutarpeiden selvittämisestä asuntonäyttökäyteihin ja asuntokaupan solmimiseen asti. Palautekyselyillä on mahdollista seurata asiakastyytyväisyyttä näin koko asiakaspolun varrelta. Asiakasnäkökulman lisäksi välittäjät arvioivat itse toimeksiannon vaiheiden onnistumista.

Yksityisnäyttökyselyn kautta on saatu asiakkailta esimerkiksi positiivista palautetta, rakentavia kommentteja, välittömiä ostotarjouksia sekä suosituksia uusista myyntimahdollisuuksista.

Niko Koivisto

Surveypalin käyttöönoton jälkeen ROOF Groupin liidien määrä on lisääntynyt, asiakaskokemus on parantunut ja myyntitoimeksiannoissa näkyy selvää kasvua.

Surveypalin palautealusta on erittäin miellyttävä käyttää, mutta ennen kaikkea on ollut mukavaa luoda osaavan Surveypalin asiantuntijan kanssa asiakaskokemuksen mittaaminen ja johtaminen timanttiseen kuntoon.

Niko Koivisto

Faktaruutu:

ROOF Groupin ydinliiketoimintana on asuntojen, omakotitalojen, tonttien, liiketilojen ja toimitilojen myynti, vuokraus ja hallinnointi. Yrityksen slogan ”Asuminen on tunne” kuvastaa intohimoa luoda jotain aidosti erilaista ja uutta, ja rakentaa sen ympärille paras mahdollinen tiimi tukemaan sen kasvua ja kehitystä.

Surveypal

Kaikki mitä tarvitset asiakaskokemuksen johtamiseen ja parantamiseen. Lue lisää surveypal.fi, tai

Similar Posts