Keskitä toimintasi täysin asiakkaan ympärille

Surveypalin asiakaskokemuksen hallintaratkaisu (CXM) mahdollistaa yksilöllisesti räätälöityjen kokemusten tarjoamisen – jokainen asiakaskohtaaminen on mahdollisuus kasvuun ja innovaatioon.

Muunna asiakaspalaute liiketoiminnan kasvuksi

Surveypalilla ymmärrämme asiakaspalautteen monimutkaisuuden. Alustamme on suunniteltu muuttamaan tapaa, jolla yritykset keräävät ja hallitsevat asiakaspalautetta.

Surveypal CXM:n avulla voit navigoida nykypäivän haasteissa ja viitoittaa tietä kohti täysin asiakaskeskeistä toimintaa. Autamme sinua tekemään asiakaspalautteesta kasvun ja innovaation kulmakiven.

Asiakkaiden suusta

5.0 / 5.0


“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

5.0 / 5.0


“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

5.0 / 5.0


“Surveypal auttaa meitä näkemään, kuinka onnistumme asiakkaidemme kanssa päivittäisessä toiminnassamme”

G2 logo for reviews

Tavoita jokainen ääni, jokainen oivallus

Suorasta palautteesta epäsuoriin vihjeisiin asiakaskontakteissa – varmistamme, ettei mikään palaute jää huomiotta.

Surveypal CXM tallentaa ja analysoi jokaisen palautepalan, jotta voit ennakoida asiakkaiden tarpeita ja parantaa kokemusta proaktiivisesti.

Proaktiivinen palautehallinta: sisäinen looppi

Sisäinen looppi palautteenhallinnassa keskittyy välittömään ja tehokkaaseen asiakaspalautteeseen. Integroimalla palautteen jokaiseen kosketuspisteeseen varmistamme, että palaute käsitellään ripeästi ja tehokkaasti.

Aseta asiakkaasi etusijalle toimimalla heidän palautteensa perusteella ja luo jatkuvan parantamisen ja asiakaslähtöisyyden kulttuuri.

Strateginen CX-kehitys: ulkoinen looppi

Ulompi looppi täydentää käytännönläheistä otettamme strategisella näkökulmalla, keskittyen pitkän aikavälin parannuksiin ja muutoksiin koottujen palautetietojen perusteella.

Tämä laajempi näkökulma mahdollistaa fokusoinnin ja toimenpiteet, jotka parantavat kokonaisvaltaista asiakaskokemusta ja edistävät pitkäaikaista tyytyväisyyttä ja uskollisuutta.

5-tähden asiakastukitiimimme

Asiakastukitiimimme on valmis auttamaan sinua hyödyntämään Surveypal-alustan parhaat puolet. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai voit opetella itse tukikeskuksessamme.

Muunna palaute kasvumahdollisuudeksi

Vie asiakaskokemuksesi uudelle tasolle kontekstuaalisen asiakasälyn avulla. Hanki Surveypal ja aloita matka kohti täysin asiakaslähtöistä toimintaa.