Archives

vastauskokemus

Avoin palaute on kehittämisen kannalta äärimmäisen tärkeää, mutta haasteena on, että keskimäärin vain joka neljännes kyselyihin vastaaja kertoo kokemuksestaan yli kahdella sanalla....

Lue lisää

vastauskokemus

Paranna vastauskokemusta esimääritellyillä syyikoneilla

Avoin palaute on kehittämisen kannalta äärimmäisen tärkeää, mutta haasteena on, että keskimäärin vain joka neljännes kyselyihin vastaaja kertoo kokemuksestaan yli kahdella sanalla….

Lue lisää
customer effort score

Customer Effort Score (CES) – kuinka sitä mitataan ja miksi?

Yksi hyödyllisimmistä asiakasmittareista on Customer Effort Score eli CES joka mittaa asioinnin helppoutta tuotteen, palvelun tai yhteydenottokanavan parissa. Verrattuna suositteluhalukkuutta…

Lue lisää

Saatteen merkitys verkkokyselyn onnistumisessa – Miten saavuttaa korkea vastausprosentti?

Pitkien ja monisanaisten saatteiden aika on ohi. Ne harvemmin tuottavat korkeita vastausprosentteja. Saatteen tavoitteena ei ole informoida lukijaa laaja-alaisesti, vaan…

Lue lisää
Lojer customer feedback strategy

Nopealla reagoinnilla parempia asiakaskokemuksia – Lojer Group

Positiivisen asiakaskokemuksen kannalta on suuri merkitys sillä, kuinka nopeasti ja millä tavalla asiakaspalautteeseen reagoidaan. Kun asiakaskokemuksen mittaaminen hoidetaan parhaalla mahdollisella…

Lue lisää
A happy and unhappy smiley face next to eachother

Kopioi nämä 5 erinomaisen palauteprosessin tunnuspiirrettä

Mikä erottaa keskinkertaisen palauteprosessin erinomaisesta? Ei hyvä eikä huono, ei suuri eikä pieni, keskitasoinen, -laatuinen, tavallinen, kohtalainen, jonkinlainen, tyydyttävä, mukiinmenevä….

Lue lisää

Surveypal on GDPR-yhteensopiva

Toukokuu on ollut täyttä auringonpaistetta ja helteen hehkua. Pessimistit kuitenkin jo odottavat sitä hyistä nyrkiniskua Siperiasta. Kaikki hyvä päättyy aikanaan….

Lue lisää

Surveypalin monet mahdollisuudet Power BI:n rajapinnan kautta

Funnel kehittää Surveypalin ja Power BI:n rajapintakäyttöä – vieraskynässä Niklas Viileinen. MRK Funnel Oy on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme…

Lue lisää
Surveypal GDPR

GDPR – eli EU:n tietosuoja-asetus

Euroopan uusi tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) on aivan nurkan takana. Laki tuo paljon uusia velvollisuuksia ja uudistuksia. Surveypal…

Lue lisää

Surveypal koulutukset keväälle 2018

Oli Surveypal’n käyttö vasta alkumetreillä tai kokemusta jo pidemmältä ajalta, koulutuksella varmistat, että Surveypal on tehokkaassa hyötykäytössä. Kun perusteet ovat…

Lue lisää