Anna koko organisaatiosi hyödyntää yhtenäisiä, toiminnallisia asiakasoivalluksia
Nykypäivän monikanavaisessa maailmassa asiakaspalaute on hajallaan lukuisissa paikoissa – kyselyissä, arvosteluissa, somessa ja muualla. Surveypal CXM yksinkertaistaa tätä kaaosta muuttamalla jokaisen asiakaskohtaamisen yhdeksi selkeäksi, yhtenäiseksi tarinaksi. Alustamme avulla koko organisaatiosi, etulinjasta johtoryhmään, ymmärtää helposti mitä data oikeasti kertoo selkeiden, arkikielisten oivallusten avulla. Nämä oivallukset ruokkivat kasvua ja innovaatioita.


Poista datasiilot
Asiakkaasi ääni, vihdoin täysin yhtenäisenä
Hajanaiset palautekanavat haittaavat fiksua päätöksentekoa. Surveypal CXM tuo yhteen kaikki datasi: kyselyt, arvostelut, tukipyynnöt ja some-palautteen yhdeksi yhtenäiseksi alustaksi. Näin varmistamme, että asiakaspalaute muodostaa liiketoimintasi kehityksen kulmakiven.
Asiakkaiden suusta
“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

Demokratisoi asiakasymmärrys
Dataa kaikille
Anna jokaisen tiimin jäsenen nähdä kokonaiskuva. Kun CX-data on helposti saatavilla, jokainen työntekijä roolista riippumatta voi ymmärtää ja hyödyntää asiakaspalautetta. Tämä kaikille avoin tieto luo kulttuurin, jossa päätöksiä tehdään todellisiin, vaikuttaviin oivalluksiin perustuen.


Muuta oivallukset toiminnaksi
Palautteesta strategisiin lopputuloksiin
Tee jokaisesta asiakaskommentista mahdollisuus. Integroitu palauteselain tekee trendien havainnoinnista, kohinan suodattamisesta ja piilossa olevien mahdollisuuksien löytämisestä helppoa.
Yksinkertaista datatarina
Yhdistä, ymmärrä ja toimi
Kun organisaatiosi puhuu yhdellä äänellä, jokaisesta asiakaskohtaamisesta tulee mahdollisuus parantaa toimintaa. Surveypal CXM:n avulla luot kulttuurin, jossa päätökset nojaa koko asiakaskunnan palautteeseen.
5 tähden asiakastukitiimi palveluksessasi
Customer Success-tiimimme auttaa sinua hyödyntämään Surveypalia täysimääräisesti. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai tutustu ohjeisiimme tukikeskuksessa. Ota yhteyttä, niin autamme sinua onnistumaan.

Usein kysytyt kysymykset
Oletko valmis viemään asiakaskokemuksesi uudelle tasolle?
Tee jokaisesta asiakaskohtaamisesta merkityksellinen. Anna tiimillesi yhtenäiset, toimivat oivallukset ja ala johtaa asiakaskeskeistä kasvua jo tänään. Varaa demo ja aloita muutos!
