Toimintakelpoiset oivallukset koko organisaation käyttöön
Aidosti asiakaskeskeisessä organisaatiossa jokaisella äänellä on merkitystä – etulinjasta johtoryhmään. Kun asiakaskokemusdata on kaikkien saatavilla, esteet poistuvat ja selkeät, ymmärrettävät oivallukset ovat jokaisen ulottuvilla. Ei enää tietosiiloja tai rajoitettua pääsyä, vaan yhtenäinen ja läpinäkyvä näkymä siihen, mitä asiakkaasi todella sanovat.


Demokratisoi asiakasymmärrys
Dataa kaikille:
Tiimisi ansaitsee nähdä koko kuvan. Kun asiakaskokemusdata on helposti jokaisen saatavilla, jokainen työntekijä, roolista riippumatta, saa työkalut ymmärtää palautetta ja toimia sen pohjalta. Tämä universaali pääsy tietoihin luo kulttuurin, jossa päätöksiä ohjaavat oikeat, vaikuttavat oivallukset.
Räätälöity näkyvyys ja käyttöoikeudet
Oikeat tiedot oikeille ihmisille
Vaikka kannatamme datan demokratisointia, ymmärrämme, ettei kaikki informaatio ole tarkoitettu kaikille. Edistynyt permissiointi antaa sinulle kontrollin siitä, kuka näkee mitäkin – näin arkaluontoinen tai vaikkapa tiettyyn toimipisteeseen liittyvä palaute jaetaan vain niille, joille se kuuluu.


Vie muutos koko organisaatioon
Oivalluksista toimintaan
Koko organisaation käytössä oleva asiakaskokemusdata on strateginen voimavara, joka yhdistää yrityksesi yhteisen asiakaskeskeisen vision taakse.
Asiakkaiden suusta
“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

Valmis parantamaan asiakaskokemustasi?
Mullista organisaatiosi tapa ymmärtää ja hyödyntää asiakaspalautetta. Anna jokaiselle työntekijälle mahdollisuus rakentaa asiakaskeskeistä tulevaisuutta datalla, joka on selkeää, relevanttia ja turvallisesti jaettua.
