ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN JA HALLINTA – HOTELLIT & MAJOITUS

Hyödynnä majoittujan palaute strategiseksi liiketoiminnan kehittämiseksi

Kehitä majoitusliiketoimintaasi CXM-alustan avulla, joka on suunniteltu hotelli- ja majoitusalan tarpeisiin. Surveypal CXM kokoaa yhteen vieraspalautteen aina sisäänkirjautumisesta lähtöhetken jälkeisiin kyselyihin. Näin tunnistat ja ratkaiset ongelmat reaaliajassa, personoit palvelua ja tarjoat jokaiselle vieraalle saumattoman, mieleenpainuvan kokemuksen.

Paranna vieraiden tyytyväisyyttä

Ymmärtämällä ja reagoimalla vieraidesi toiveisiin ja palautteeseen pystyt luomaan unohtumattomia, henkilökohtaisia vierailukokemuksia, jotka lisäävät uskollisuutta ja suosittelua.

Tee tietoon perustuvia päätöksiä

Hanki syvällisiä oivalluksia vieraidesi käyttäytymisestä ja mieltymyksistä, jotta voit tehdä strategisia päätöksiä, jotka vastaavat muuttuvaan kysyntään ja markkinatrendeihin.

Chart icon

Kasvata liikevaihtoa

Tunnista ja hyödynnä lisämyynti- ja ristiinmyyntimahdollisuudet tarkasti, niin että voit lisätä tuottoja vaarantamatta vieraskokemuksen laatua.

Analysoi vieraiden palautetta reaaliajassa

Tallenna ja analysoi vieraspalaute välittömästi ymmärtääksesi vieraidesi tarpeet, toiveet ja tyytyväisyystason reaaliajassa.

Saat yleiskuvan vieraiden sentimentistä monenlaisten aiheiden ja alakategorioiden osalta eri palautekanavistasi kerätyn tiedon perusteella.

Priorisoi kiireelliset ongelmat ja tartu niihin ennen eskaloitumista jakamalla ne oikeille tiimin jäsenille organisaatiossasi.

Asiakkaiden suusta

5.0 / 5.0


“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

5.0 / 5.0


“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

5.0 / 5.0


“Surveypal auttaa meitä näkemään, kuinka onnistumme asiakkaidemme kanssa päivittäisessä toiminnassamme”

G2 logo for reviews

Ylläpidä tasainen laatu kaikissa kohteissa

Tunnista ja ratkaise palvelun katkokset jo ennen kuin ne eskaloituvat. Surveypal CXM antaa mahdollisuuden seurata vieraspalautteen trendejä ajan mittaan ja luoda automaattisia työnkulkuja, joiden ansiosta jokainen huolenaihe hoidetaan viipymättä.

Tämän ennakoivan lähestymistavan avulla voit jatkuvasti hioa vieraskokemusta ja sopeutua nopeasti muuttuviin odotuksiin ja alan trendeihin.

Takaa vieraiden tietosuoja ja vaatimustenmukaisuus

Säilytä vieraiden tietosuoja joka tilanteessa vahvoilla tietoturvatoimilla ja varmista globaalien säädösten noudattaminen.

Surveypal on ISO 27001 -sertifioitu ja GDPR:n mukainen, joten tietoturvakäytäntömme täyttävät korkeimmat vaatimukset. Näin voit luottaa siihen, että vieraiden tiedot käsitellään äärimmäisen huolellisesti ja lain edellyttämällä tavalla.

5 tähden asiakastukitiimi palveluksessasi

Customer Success-tiimimme auttaa sinua hyödyntämään Surveypalia täysimääräisesti. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai tutustu ohjeisiimme tukikeskuksessa. Ota yhteyttä, niin autamme sinua onnistumaan.

Usein kysytyt kysymykset

Your questions, answered.

Se on asiakaskokemuksen hallintaratkaisu, joka auttaa hotelli- ja majoitusalan organisaatioita keräämään ja hallitsemaan asiakaspalautetta palvelun jatkuvaksi parantamiseksi.

Se kerää ja analysoi kaikenlaisia asiakaspalautteita, kyselyvastauksista tukipalvelun kontakteihin, varmistaen ettei yksikään oivallus jää huomaamatta.

Kyllä. Surveypalilla on 5 tähden asiakastukitiimi, jolta saa apua puhelimitse tai sähköpostitse.

Muuta palaute paremmiksi kokemuksiksi

Vie asiakaskokemus uudelle tasolle hyödyntämällä kontekstin huomioivaa älykästä asiakaspalautetta. Ota käyttöön Surveypal ja lähde matkalle kohti aidosti asiakaslähtöistä toimintaa.