ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN JA HALLINTA – TERVEYDENHUOLTO
Muuta potilaspalaute paremmiksi hoitokokemuksiksi
Anna terveydenhuollon organisaatiollesi mahdollisuus tarjota poikkeuksellisia potilaskokemuksia – aina ensikäynnistä hoidonjälkeisiin seurantakäynteihin. Surveypal CXM yhdistää palautteen jokaisesta potilaan kohtaamisesta, auttaen sinua tunnistamaan ongelmat nopeasti, parantamaan hoidon laatua ja rakentamaan luottamusta. Samalla kun varmistat tiukasti tietosuojasäädösten noudattamisen.

Lisää potilaiden osallistumista
Anna potilaille pysyvä ääni: tarjoa heille mahdollisuuksia olla mukana luomassa uusia kokemuksia ja kehittämässä palveluja.

Paranna päätöksentekoa
Analysoi potilaspalautetta reaaliajassa. Tunnista nopeasti trendit, tunnetilat ja keskeiset ongelmat, jotta voit reagoida huoliin heti niiden ilmetessä.
Optimoi resurssien kohdistus
Kohdenna resurssit tehokkaammin ja varmista, että ponnistelut suunnataan vaikuttavimpiin kehityshankkeisiin.
Seuraa potilastyytyväisyyttä jatkuvasti
Kerää potilaspalautetta saumattomasti useista kohtaamispisteistä, tyytyväisyyskyselyistä avoimiin palautekanaviin. Ratkaisumme varmistaa, että saat kattavan kuvan potilaskokemuksista ja löydät tärkeimmät parannuskohteet.
Hyödynnä uusimpia tekoälytyökaluja analysoidaksesi palautetta reaaliajassa: tunnista trendit, tunnetilat ja tärkeät teemat silmänräpäyksessä. Surveypal tarjoaa toimivia oivalluksia, jotka antavat tiimillesi valtuudet tehdä tietoon perustuvia päätöksiä potilaskokemuksen parantamiseksi.

Asiakkaiden suusta
“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

Omaksu ennakoiva ongelmanratkaisu jatkuvan parantamisen tueksi
Ennakoi mahdolliset ongelmat ennen kuin ne kärjistyvät tunnistamalla potilaspalautteesta nousevat trendit. Surveypal auttaa puuttumaan huolenaiheisiin proaktiivisesti, mikä varmistaa sujuvamman ja positiivisemman potilaspolun.
Luo jatkuvan kehittämisen kulttuuri seuraamalla ja arvioimalla potilaspalautetta säännöllisesti.


Takaa potilastietojen tietosuoja ja vaatimustenmukaisuus
Säilytä potilaiden tietosuoja kaikissa tilanteissa vahvojen tietoturvatoimien avulla ja noudata globaaleja säännöksiä.
Surveypal CXM on ISO 27001 -sertifioitu ja GDPR:n mukainen, joten tietoturvakäytäntömme täyttävät alan korkeimmat standardit. Voit luottaa siihen, että potilastiedot käsitellään äärimmäisen huolellisesti ja täysin lakisääteisten vaatimusten mukaisesti.
5 tähden asiakastukitiimi palveluksessasi
Customer Success-tiimimme auttaa sinua hyödyntämään Surveypalia täysimääräisesti. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai tutustu ohjeisiimme tukikeskuksessa. Ota yhteyttä, niin autamme sinua onnistumaan.

Usein kysytyt kysymykset
Muuta palaute paremmaksi hoitokokemukseksi
Muuta jokainen potilaskohtaaminen strategiseksi voimavaraksi, joka vie kehitystä eteenpäin. Surveypal CXM:n avulla hyödynnät älykästä, kontekstiin sidottua palautetta parantaaksesi hoidon laatua, lisätäksesi potilastyytyväisyyttä ja rakentaaksesi aidosti potilaskeskeisen organisaation.
