ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN JA HALLINTA – TERVEYDENHUOLTO

Muuta potilaspalaute paremmiksi hoitokokemuksiksi

Anna terveydenhuollon organisaatiollesi mahdollisuus tarjota poikkeuksellisia potilaskokemuksia – aina ensikäynnistä hoidonjälkeisiin seurantakäynteihin. Surveypal CXM yhdistää palautteen jokaisesta potilaan kohtaamisesta, auttaen sinua tunnistamaan ongelmat nopeasti, parantamaan hoidon laatua ja rakentamaan luottamusta. Samalla kun varmistat tiukasti tietosuojasäädösten noudattamisen.

patient and doctor

Lisää potilaiden osallistumista

Anna potilaille pysyvä ääni: tarjoa heille mahdollisuuksia olla mukana luomassa uusia kokemuksia ja kehittämässä palveluja.

Paranna päätöksentekoa

Analysoi potilaspalautetta reaaliajassa. Tunnista nopeasti trendit, tunnetilat ja keskeiset ongelmat, jotta voit reagoida huoliin heti niiden ilmetessä.

Chart icon

Optimoi resurssien kohdistus

Kohdenna resurssit tehokkaammin ja varmista, että ponnistelut suunnataan vaikuttavimpiin kehityshankkeisiin.

Seuraa potilastyytyväisyyttä jatkuvasti

Kerää potilaspalautetta saumattomasti useista kohtaamispisteistä, tyytyväisyyskyselyistä avoimiin palautekanaviin. Ratkaisumme varmistaa, että saat kattavan kuvan potilaskokemuksista ja löydät tärkeimmät parannuskohteet.

Hyödynnä uusimpia tekoälytyökaluja analysoidaksesi palautetta reaaliajassa: tunnista trendit, tunnetilat ja tärkeät teemat silmänräpäyksessä. Surveypal tarjoaa toimivia oivalluksia, jotka antavat tiimillesi valtuudet tehdä tietoon perustuvia päätöksiä potilaskokemuksen parantamiseksi.

Asiakkaiden suusta

5.0 / 5.0


“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

5.0 / 5.0


“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

5.0 / 5.0


“Surveypal auttaa meitä näkemään, kuinka onnistumme asiakkaidemme kanssa päivittäisessä toiminnassamme”

G2 logo for reviews

Omaksu ennakoiva ongelmanratkaisu jatkuvan parantamisen tueksi

Ennakoi mahdolliset ongelmat ennen kuin ne kärjistyvät tunnistamalla potilaspalautteesta nousevat trendit. Surveypal auttaa puuttumaan huolenaiheisiin proaktiivisesti, mikä varmistaa sujuvamman ja positiivisemman potilaspolun.

Luo jatkuvan kehittämisen kulttuuri seuraamalla ja arvioimalla potilaspalautetta säännöllisesti.

Takaa potilastietojen tietosuoja ja vaatimustenmukaisuus

Säilytä potilaiden tietosuoja kaikissa tilanteissa vahvojen tietoturvatoimien avulla ja noudata globaaleja säännöksiä.

Surveypal CXM on ISO 27001 -sertifioitu ja GDPR:n mukainen, joten tietoturvakäytäntömme täyttävät alan korkeimmat standardit. Voit luottaa siihen, että potilastiedot käsitellään äärimmäisen huolellisesti ja täysin lakisääteisten vaatimusten mukaisesti.

5 tähden asiakastukitiimi palveluksessasi

Customer Success-tiimimme auttaa sinua hyödyntämään Surveypalia täysimääräisesti. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai tutustu ohjeisiimme tukikeskuksessa. Ota yhteyttä, niin autamme sinua onnistumaan.

Usein kysytyt kysymykset

Se on asiakaskokemuksen hallintaratkaisu, joka auttaa organisaatioita keräämään ja hallitsemaan asiakaspalautetta parantaakseen asiakaskokemusta.

Se kerää ja analysoi kaiken tyyppistä asiakaspalautetta haluamistasi järjestelmistä, kyselyvastauksista tukipalvelukeskusteluihin, varmistaen ettei yksikään oivallus jää huomaamatta.

Kyllä. Surveypal tarjoaa 5 tähden asiakastukitiimin, joka on käytettävissä puhelimitse tai sähköpostitse.

Muuta palaute paremmaksi hoitokokemukseksi

Muuta jokainen potilaskohtaaminen strategiseksi voimavaraksi, joka vie kehitystä eteenpäin. Surveypal CXM:n avulla hyödynnät älykästä, kontekstiin sidottua palautetta parantaaksesi hoidon laatua, lisätäksesi potilastyytyväisyyttä ja rakentaaksesi aidosti potilaskeskeisen organisaation.