ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN JA HALLINTA – VÄHITTÄIS- JA VERKKOKAUPPA

Muuta asiakaspalaute paremmiksi kokemuksiksi vähittäis- ja verkkokaupassa

Vähittäiskaupassa ja verkkokaupassa jokainen asiakaskohtaaminen on tärkeä – kivijalkamyymälän ovelta aina verkkokaupan ostospolulle. Surveypal CXM yhdistää palautteen jokaisesta kohtaamispisteestä, jotta voit tunnistaa kipukohdat, tehdä parannuksia ja johdonmukaisesti ylittää asiakkaiden odotukset.

Lisää asiakas sitoutumista

Kerää palautetta jatkuvasti osoittaaksesi asiakkaillesi, että välität – näin vahvistat asiakassuhteita ja rakennat uskollisuutta.

Hanki reaaliaikaisia oivalluksia

Näe trendit heti niiden syntyessä. Puutu nopeasti ongelmakohtiin ja tee tietoon perustuvia päätöksiä tuotteiden, palveluiden ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Chart icon

Optimoi resurssien käyttö

Tiedä, mihin keskittyä. Kohdista aika ja voimavarat niihin asioihin, joilla on suurin vaikutus asiakastyytyväisyyteen ja -uskollisuuteen.

Seuraa kokemusta jokaisessa pisteessä

Kyselyistä myymäläkohtaamisiin – Surveypal tallentaa palautteen koko asiakaspolun varrelta ja antaa sinulle täydellisen näkymän siihen, mikä toimii ja mitä pitää kehittää.

Hyödynnä uusimpia tekoälyteknologioita analysoidaksesi palautetta: tunnista trendit, tunnetilat ja keskeiset teemat välittömästi. Surveypal tuottaa toimivia insighteja, jotka antavat tiimillesi valmiudet tehdä oikeita päätöksiä ostokokemuksen parantamiseksi.

Asiakkaiden suusta

5.0 / 5.0


“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

5.0 / 5.0


“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

5.0 / 5.0


“Surveypal auttaa meitä näkemään, kuinka onnistumme asiakkaidemme kanssa päivittäisessä toiminnassamme”

G2 logo for reviews

Pysy askeleen edellä ongelmia

Havaitse palautteesta toistuvat merkit ajoissa, korjaa ongelmat ripeästi ja luo sujuvampi ostokokemus jokaiselle asiakkaalle. Surveypal auttaa sinua reagoimaan proaktiivisesti esiin nouseviin huolenaiheisiin, varmistamalla sujuvamman ja positiivisemman asiointipolun.

Luo jatkuvan parantamisen kulttuuri seuraamalla ja arvioimalla asiakaspalautetta jatkuvasti.

surveypal for retail

Takaa tietosuoja ja säädösten noudattaminen

Pidä huolta asiakkaiden tietosuojasta joka hetkessä vahvojen tietoturvakäytäntöjen avulla ja noudata globaaleja tietosuoja-asetuksia.

Surveypal on ISO 27001 -sertifioitu ja GDPR-vaatimusten mukainen. Tietoturvakäytäntömme noudattavat korkeimpia standardeja, joten voit luottaa siihen, että kaikki asiakastiedot käsitellään äärimmäisen huolellisesti ja täysin lakisääteisten vaatimusten mukaisesti.

5 tähden asiakastukitiimi palveluksessasi

Customer Success-tiimimme auttaa sinua saamaan kaiken irti Surveypalista. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta – tai voit itse etsiä tietoa tukikeskuksestamme. Kysy meiltä, olemme valmiina auttamaan.

Usein kysytyt kysymykset

Kysymyksiisi vastataan.

Se on asiakaskokemuksen hallintaratkaisu, joka auttaa organisaatioita keräämään ja hallitsemaan asiakaspalautetta parantaakseen asiakaskokemuksia.

Se kerää ja analysoi kaikenlaiset asiakaspalautteet – kyselyvastauksista tukipalvelun kontakteihin – varmistaen, ettei yksikään oivallus jää huomiotta.

Tunnistamalla trendejä, havaitsemalla ongelmakohdat ja huomioimalla onnistumiset voit tehdä viisaampia päätöksiä asiakaskokemuksen parantamiseksi ja lisätä asiakasuskollisuutta.

Se on suunniteltu CX-johtajille, myymäläpäälliköille, markkinointitiimeille – kaikille, jotka keskittyvät vähittäis- tai verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamiseen.

Kyllä. Surveypalilla on 5 tähden asiakastukitiimi, jolta saa apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta.

Oletko valmis uudistamaan vähittäis- ja verkkokaupan kokemuksenne?

Vähittäis- ja verkkokaupassa kilpailussa pärjääminen tarkoittaa jokaisen asiakasnäkemyksen muuttamista toiminnaksi. Surveypal CXM:n avulla valtuutat tiimisi, ilahdutat asiakkaitasi ja rakennat aidosti asiakaskeskeisen organisaation.