Luotettava palaute auttaa päätöksien tekemisessä
Hyödynnä kyselyjen voima. Keräämällä perusteellista palautetta voit kehittää yrityksesi palveluja ja toimintatapoja.

Helppokäyttöinen
Luo kyselyitä muutamassa minuutissa helppokäyttöisen drag and drop -toimintomme avulla.

Räätälöidyt kyselyt
Mukauta kyselyt omaan brändiisi. Näin saavutat paremman vastausprosentin ja yhtenäistät brändiviestisi.

Dynaamiset kyselylomakkeet
Kerää tarkempaa palautetta personoitujen kysymysten avulla. Kyselyalusta mahdollistaa mm. ehdolliset kyselyt.

Erinomainen vastaamiskokemus kaikissa kanavissa
Toteuta kyselysi missä tahansa kanavassa ja tavoita asiakkaasi siellä, missä vastaaminen on heille helpointa. Samalla parannat kyselyidesi vastausprosenttia.

Helpompaa raportointia ja analyysiä
Surveypalin avulla kyselyiden vastaukset on helppo purkaa osiin: saat käyttöösi yksityiskohtaisempaa kyselydataa, voit vetää johtopäätöksiä ja pystyt tekemään parempia liikeratkaisuja.

Datan vieminen ja mukautetut raportit
Vie datasi visuaalisesti houkuttelevaan muotoon (PowerPoint, SPSS, Excel, CSV) tai luo mukautettuja raportteja eri sidosryhmille jaettavaksi.
Mitä Surveypalin avulla voi tehdä?
Asiakkaamme käyttävät Surveypalia monin eri tavoin:
Asiakaskokemuksen hallinta
Henkilöstökokemuksen hallinta
Tapahtumanhallinta
Tutkimus
Verkkosivujen palautelomakkeet
Yrityksille suunniteltu
Surveypal on käyttäjäystävällisesti suunniteltu palautehallintajärjestelmä.
Käyttäjien hallinta ja yhteistyö
Hallitse kaikkia käyttäjiä yhdestä pääkäyttäjä-näkymästä ja avaa yhteistyömahdollisuuksia eri tiimien ja osastojen välille.
Joustavuus ja mukautettavuus
Hyödynnä kyselyissä edistynyttä logiikkaa, luo monikielisiä kyselyitä ja tarjoa vastaajille kehittynyt vastaamiskokemus.
Omistautuva asiakastuki
Saat aina puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta.
Turvallisuus ja määräystenmukaisuus
Olemme sitoutuneita suojeleman tietojesi yksityisyyttä
Lisää aiheesta
Dynaamisella kyselyllä saat enemmän vastauksia
Tutkimusalalla toimiva asiakkaamme oli teettänyt kyselyn ”Kumpi on tylsempää: maalin kuivumisen katsominen vai kyselyihin vastaaminen?”. Vastauksia kyselyyn ei oikein kertynyt ja asia jäi ikuiseksi arvoitukseksi. Seuraavassa…
Lue lisää ›Paranna vastauskokemusta esimääritellyillä syyikoneilla
Avoin palaute on kehittämisen kannalta äärimmäisen tärkeää, mutta haasteena on, että keskimäärin vain joka neljännes kyselyihin vastaaja kertoo kokemuksestaan yli kahdella sanalla….
Lue lisää ›Kopioi nämä 5 erinomaisen palauteprosessin tunnuspiirrettä
Mikä erottaa keskinkertaisen palauteprosessin erinomaisesta? Ei hyvä eikä huono, ei suuri eikä pieni, keskitasoinen, -laatuinen, tavallinen, kohtalainen, jonkinlainen, tyydyttävä, mukiinmenevä….
Lue lisää ›