Kyselyalustat palveluna
Kun sinä menestyt, me menestymme. Surveypal tukee yritystäsi myös alkutaipaleen jälkeen – tarjoamme ilmaiseksi teknisen tuen, johon asiakkaamme todella luottavat.
Kyselyiden hallinta
Voisitko saada vielä enemmän irti kyselyistäsi? Teemme ehdotuksia niiden sisällöstä ja autamme sinua yksilöimään kyselyidesi käyttötuntuman.
Palautemallin optimointi
Hiotaan palautemallisi huippuunsa, tarkastellaan kyselyvalikoimaasi ja varmistetaan, että raportit todella edistävät liiketoimintaasi.
Vastaukset teknisiin kysymyksiin
Vastaamme kaikkiin kysymyksiisi ja ratkaisemme tekniset ongelmatilanteet – riippumatta siitä, miten hankalalta tilanne näyttää.
Tukikeskus
Löydät tietokannastamme tietoa Surveypalista ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kaipaatko jotakin enemmän?
Jos tarvitset laajempaa palvelua kuten suuria teknisiä räätälöintejä tai projektikehitystä, tutustu konsultointipalveluumme tai keskustele lisää integraatioasiantuntijoidemme kanssa.
Lue lisää
Routa mittaa kokemusta luovasti mutta hallitusti
Sanoma Markkinointi Routa valitsi Surveypalin yhteistyökumppanikseen kehittämään asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaamistapoja. Uuden kumppanin tarpeeseen havahduttiin, koska Roudalle oli vuosien saatossa…
Lue lisää ›Nykyaikaisempaa asiakaskokemusta asiakkuuden eri vaiheista – ROOF Group
ROOF Group on kiinteistövälitystoimisto, jonka visiona on unelmien toteuttaminen ja aidot kohtaamiset ihmisten kanssa. Surveypalin avulla ROOF Group haluaa kehittää…
Lue lisää ›LähiTapiola haluaa erottua asiakaskokemuksellaan
LähiTapiola on elämänturvayhtiö, jonka visiona on olla asiakkaidensa arvostetuin kumppani elämänturvassa: turvallisuudessa, taloudessa ja terveydessä. LähiTapiola erottautuu paikallisella läsnäololla, ennakoivalla…
Lue lisää ›