Jokainen kohtaaminen on merkityksellinen
On tärkeää antaa asiakasvastaaville työkaluja, joiden avulla he ymmärtävät paremmin asiakasta ja voivat rakentaa syvempiä asiakassuhteita. Huolehdi avainasiakkaistasi, kannusta asiakkaita suosittelemaan yritystäsi ja kehitä strategiaasi asiakkaiden säilyttämiseksi.

Aseta asiakassitoutuminen etusijalle
Palautteen avulla voit kuunnella asiakasta ja avata keskusteluja proaktiivisesti. Hyvin rakennettu palautemalli auttaa sinua paljastamaan toistuvien ongelmien juurisyyt ja löytämään kasvumahdollisuuksia.

Tuo reaaliaikaista asiakasdataa CRM-järjestelmääsi
Integroimalla Surveypalin osaksi asiakkuudenhallintajärjestelmääsi voit lähettää kyselyitä automaattisesti ja täydentää asiakastietojasi reaaliaikaisella palautedatalla. Tiimisi pystyy tekemään parempia päätöksiä palaute- ja Voice of the Customer -tietojen avulla.

Tunnista tyytymättömät asiakkaat ja ryhdy toimiin
Seuraa tarkasti asiakastyytyväisyyttä ja selvitä, miksi asiakkaasi ovat tyytymättömiä. Ohjaa negatiivinen palaute automaattisesti oikealle henkilölle organisaatiossasi ja ryhdy korjaaviin toimenpiteisiin.

Analysoi palautetta ja kehitä uusia ratkaisuja
Hyödynnä asiakaspalautetta tunnistaaksesi markkinamahdollisuuksia. Saavuta kilpailuetua kehittämällä tuotteita ja palveluja, jotka vastaavat asiakkaiden odotuksiin.

Sitouta koko organisaatiosi
Luo mukautettuja raportteja ja jaa niitä organisaatiosi kaikilla tasoilla. Tarjoa ylemmälle johdolle organisaatiomuutoksien kannalta relevanttia tietoa ja kannusta tiimejä asettamaan yhteisiä tavoitteita ja virtaviivaistamaan toimintojaan.
Lisätietoja
Routa mittaa kokemusta luovasti mutta hallitusti
Sanoma Markkinointi Routa valitsi Surveypalin yhteistyökumppanikseen kehittämään asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaamistapoja. Uuden kumppanin tarpeeseen havahduttiin, koska Roudalle oli vuosien saatossa…
Lue lisää ›Nykyaikaisempaa asiakaskokemusta asiakkuuden eri vaiheista – ROOF Group
ROOF Group on kiinteistövälitystoimisto, jonka visiona on unelmien toteuttaminen ja aidot kohtaamiset ihmisten kanssa. Surveypalin avulla ROOF Group haluaa kehittää…
Lue lisää ›LähiTapiola haluaa erottua asiakaskokemuksellaan
LähiTapiola on elämänturvayhtiö, jonka visiona on olla asiakkaidensa arvostetuin kumppani elämänturvassa: turvallisuudessa, taloudessa ja terveydessä. LähiTapiola erottautuu paikallisella läsnäololla, ennakoivalla…
Lue lisää ›