Nosta asiakas liiketoimintasi ytimeen
Surveypalin avulla voit toteuttaa markkina-, tuote- ja bränditutkimuksia sekä kerätä tietoa asiakkaiden tai valitsemiesi kohderyhmien kuluttaja- ja brändikokemuksesta.

Markkina tutuksi
Ymmärrä paremmin yrityksesi markkinaa tai toimialaa. Tunnista asiakkaiden tarpeita ja markkinoiden mahdollisuuksia pysyäksesi aina askeleen edellä.

Markkinasegmentointi
Seuraa kuluttajakäyttäytymistä eri markkinasegmenteissä optimoidaksesi markkinointikampanjasi. Määrittele asiakaspersoonia, sitouta prospekteja ja asiakkaita ja paranna konversioprosenttia.

Tuotetutkimukset
Kehitä korkeamman lisäarvon tuotteita ja palveluja, jotka ratkaisevat todellisia ongelmia ja tarjoavat paremman asiakaskokemuksen.

Bränditutkimus
Vakiinnuta ja vahvista brändisi asemaa kehittämällä palautetietoja hyödyntävä bränditutkimusstrategia. Tunnista uhkia ja mahdollisuuksia ja seuraa kuluttajien tietoisuutta ja kokemuksia brändistäsi.
Markkinatutkimuspaneelit
Kuluttajapaneelin avulla saat yhteyden 50 miljoonaan rekisteröityneeseen kuluttajaan eri puolilta maailmaa.
Surveypalin yhteistyökumppaneihin kuuluu maailman johtavaa kuluttajapaneelia ylläpitävä Cint. Yhteistyön ansiosta löydät itsellesi juuri oikean kohderyhmän erittäin kustannustehokkaasti.
Lisää aiheesta
Kopioi nämä 5 erinomaisen palauteprosessin tunnuspiirrettä
Mikä erottaa keskinkertaisen palauteprosessin erinomaisesta? Ei hyvä eikä huono, ei suuri eikä pieni, keskitasoinen, -laatuinen, tavallinen, kohtalainen, jonkinlainen, tyydyttävä, mukiinmenevä….
Lue lisää ›5 vinkkiä kyselyidesi vastausprosentin kasvattamiseen
Varmista Surveypal-kyselyidesi onnistuminen! Listasimme viisi vinkkiä, joilla voit välittömästi parantaa kyselyidesi vastausprosenttia. Kyselyidesi pituus – lyhyempi on parempi Arviomme mukaan…
Lue lisää ›Mututuntumasta tarkaksi luvuksi – oikein kerätty palaute tekee asiakaskokemuksesta mitattavan
Fiksu startup mittaa liikevaihdon kasvun lisäksi myös asiakaskokemuksen kehitystä ja vertaa sitä kilpailijoihin. Vuosi sitten helsinkiläinen Leadfeeder etsi uusia keinoja…
Lue lisää ›