Osallistu mukaan Surveypal -webinaareihin
Ilmoittaudu nyt ja pääset katsomaan suosittuja webinaarejamme asiakaspalvelukokemukseen, johtamiseen ja asiakaspalvelu agenttien valtuuttamiseen liittyvistä aiheista.
Tulevat ja katsottavissa olevat webinaarit
Myynnin kokemuksen mittaaminen – Täsmätietoa totuuden hetkistä
Myynnin kokemuksen mittaaminen ja myynnin kokemuksen kehittäminen ovat tärkeitä myös totuuden hetkien määrittämisessä. Jäisikö olennaiseen työhön enemmän aikaa, jos myyjien valmentamisen ja myyntiprosessin kehittämisen pohjana toimisi asiakkaan suora palaute kohtaamisista?
Näin rakennat HR Pulssikyselyn organisaatiollesi
HR-ammattilaisille ja henkilöstön hyvinvoinnista kiinnostuneille suunnatussa webinaarissa tarjoamme käytäntömme onnistuneen henkilöstökyselymallin suunnitteluun, rakentamiseen sekä käytäntöönpanoon teknologian ja johtamisen näkökulmasta.
Vinkit kuluttajaymmärryksen lisäämiseen – Surveypal & Cint
Kuluttajaymmärrys on yhä tärkeämpi voimavara. Surveypal-kyselyjen ja Cint-kuluttajapaneelialustan yhdistämisellä tavoitat kuluttajakohderyhmän tehokkaammin ja ymmärrät heitä paremmin kuin koskaan ennen.
Haluatko lukea lisää?
Tutustu näihin artikkeleihin
5 vinkkiä kyselyidesi vastausprosentin kasvattamiseen
Varmista Surveypal-kyselyidesi onnistuminen! Listasimme viisi vinkkiä, joilla voit välittömästi parantaa kyselyidesi vastausprosenttia. Kyselyidesi pituus – lyhyempi on parempi Arviomme mukaan…
Lue lisää ›Customer Effort Score (CES) – kuinka sitä mitataan ja miksi?
Yksi hyödyllisimmistä asiakasmittareista on Customer Effort Score eli CES joka mittaa asioinnin helppoutta tuotteen, palvelun tai yhteydenottokanavan parissa. Verrattuna suositteluhalukkuutta…
Lue lisää ›Dynaamisella kyselyllä saat enemmän vastauksia
Tutkimusalalla toimiva asiakkaamme oli teettänyt kyselyn ”Kumpi on tylsempää: maalin kuivumisen katsominen vai kyselyihin vastaaminen?”. Vastauksia kyselyyn ei oikein kertynyt ja asia jäi ikuiseksi arvoitukseksi. Seuraavassa…
Lue lisää ›