Surveypalista
Kuuntele jokaisen asiakkaan ääntä, huomioi konteksti ja hahmota kokonaiskuva.
Surveypal on vuosien saatossa kehittynyt asiakaskokemuksen suunnannäyttäjäksi. Ratkaisumme ei pelkästään analysoi dataa – se herättää tiedot henkiin.
Autamme yrityksiä ja organisaatioita kehittämään avoimen ja järjestelmällisen tavan hyödyntää asiakaspalautetta. Asiakastarpeiden ennakointi ja proaktiivinen vastaaminen johtavat parempaan tyytyväisyyteen ja sitoutuneisuuteen. Teknologiamme tunnistaa ongelmien juurisyyt ja ehdottaa ratkaisutoimenpiteitä.
Ratkaise ongelmia, seuraa trendejä ja tee parempia päätöksiä Surveypalin avulla.
“Organisaatiot mittaavat asiakaskokemusta, mutta pystyvät vain harvoin käyttämään CX-dataa tehokkaasti johtamiseen. Me olemme muuttamassa tätä pysyvästi.“
Toimitusjohtaja
Kalle Reunanen
Surveypal on tehty tästä
Yli 17 vuotta kokemusta
Kansainvälinen tiimi, jossa on yli 20 henkilöä
Palautehallinnan pioneerejä
Yhteistyö ja kasvuhakuisuus
Sijaintimme
Tampere
Näsilinnankatu 25 B, 2krs.
33200 Tampere Finland
Helsinki
Ruoholahdenkatu 21
00180 Helsinki Finland
Juttele kanssamme
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme selvittääksesi, miten voimme parantaa asiakaskokemustasi.
Sähköposti