Miksi valita Surveypal?
Asiakaspalautteen syvällinen ymmärtäminen on arvokasta jokaisessa vaiheessa – Surveypal tarjoaa työkalut tämän arvon hyödyntämiseen.
Tarinaamme määrittää matka asiakaspalautteen keräämisen pioneerista kohti tulevaisuutta: asiakaskokemuksen johtamiseen tekoälyn avulla.
Matkamme
Olemme yli 17 vuoden ajan auttaneet markkinajohtajia nostamaan esiin asiakkaidensa äänen. Näiden vuosien aikana asiakkaamme ovat keränneet satoja miljoonia asiakaspalautteita.
Nyt olemme yhdistäneet kokemuksemme uusimpaan tekoälyteknologiaan ja hyödyntäneet asiakkaidemme näkemyksiä siitä, mitä he tarvitsevat erinomaiseen asiakaskokemuksen hallintaan.
Aikajana
2007
Surveypal lanseerattiin
Surveypal näki päivänvalon vuonna 2007 palautehallinnan ratkaisuna, joka mahdollisti organisaatioille asiakaspalautteen keräämisen, mittaamisen ja analysoinnin.
Uusia tapoja kerätä ja mitata palautetta
Asiakkaidemme kanssa käydyissä keskusteluissa huomasimme, että markkinajohtajat kasvun ja asemansa vahvistamisen polulla tarvitsivat enemmän kuin pelkän kyselytyökalun suorituskykynsä parantamiseen.
Niinpä ryhdyimme suunnittelemaan ja kehittämään uusia tapoja kuunnella asiakkaiden ääntä.
2020
Nyt
Asiakaskokemuksen tulevaisuus – Surveypal
Surveypal tarjoaa nyt ratkaisun asiakaskokemuksen hallintaan, joka on rakennettu yhdessä CX-johtajien kanssa. Se auttaa heitä toimimaan ennakoivasti asiakaspalautteen perusteella ja tarjoamaan jatkuvasti huippukokemuksia.
“Yritykset mittaavat asiakaskokemustaan, mutta harvoin pystyvät hyödyntämään CX-dataa tehokkaasti johtamisen tukena. Me muutamme tämän pysyvästi.”
Toimitusjohtaja
Kalle Reunanen
Aloita asiakaspalautteen aktiivinen hyödyntäminen
Tutustu ratkaisuumme, kuuntele asiakkaitasi paremmin ja vie liiketoimintasi uusiin korkeuksiin!