Oppaita parempaan asiakaskokemukseen
Lataa arvokkaita vinkkejä ja ohjeita asiakaskokemuksen ja palautteenhallinnan parantamiseen. Sinun ei tarvitse täyttää lomakkeita – 100 % ilmaiseksi!
10 Customer Service Benchmarks (EN)
Tässä raportissa perehdytään perusteellisesti keskeisiin suorituskykymittareihin, jotka ovat avainasemassa asiakaspalvelun huippuosaamisen saavuttamisessa. Siinä esitellään alansa johtavien asiantuntijoiden tarkkaan valikoimia ajankohtaisia vertailukohtia, jotka antavat sinulle mahdollisuuden:
![](https://surveypal.fi/wp-content/uploads/2024/01/cover-1-724x1024.png)
Opas Henkilöstöpulssin rakentamiseen
Opas keskittyy henkilöstökyselyn rakentamiseen tehokkaan palautteen keräämiseksi, mikä edistää hyvinvointia ja tuottavuutta ymmärtämällä työntekijöiden tuntemuksia.
![](https://surveypal.fi/wp-content/uploads/2024/03/Opas-henkilostopulssin-rakentamiseen-Surveypal-scaled-1-724x1024.jpg)
Happy Manager Guide (EN)
Nykyajan asiakaspalvelun johtaja on tietotulvan keskellä. Tutustu 10 oivallukseen siitä, miten voit johtaa asiakaspalvelutiimiäsi tietoon perustuvalla tavalla. Voit käyttää tätä whitepaperia oppaana seuraaviin aiheisiin:
![Happy Manager Guide - Customer Service Insights](https://surveypal.fi/wp-content/uploads/2022/05/happy-manager-guide-customer-service-whitepaper-ebook-download-1024x1024.jpg)
Happy Agent Guide (EN)
Tiedätkö, miten asiakaspalvelutyöntekijäsi todella voivat? Happy Agent Guide tarjoaa konkreettisia ohjeita asiakaspalvelun pulssikyselyiden luomiseen, jotka vievät palvelusi aivan uudelle tasolle. Tämän oppaan avulla:
![Happy Agent Guide - Customer Service Insights](https://surveypal.fi/wp-content/uploads/2022/01/cs-agents-whitepaper-happy-agent-guide.png)
Happy Customer Guide (EN)
Tiesitkö, että palautteen voi mitata 💰? Asiakasuskollisuus laskee 20 % jokaista erityistä ongelmaa kohden, johon asiakas törmää 📉. Tämän seurauksena jokaista viittä kohtaamaa ongelmaa kohden menetetään yksi ostos. Iloinen Asiakas -opas on täällä auttaakseen sinua:
![Happy Customer Guide - Customer Service Insights](https://surveypal.fi/wp-content/uploads/2022/01/cs-agents-whitepaper-happy-customer-guide.png)