Oppaita parempaan asiakaskokemukseen
Lataa arvokkaita vinkkejä ja ohjeita asiakaskokemuksen ja palautteenhallinnan parantamiseen. Sinun ei tarvitse täyttää lomakkeita – 100 % ilmaiseksi!
10 Customer Service Benchmarks (EN)
Tässä raportissa perehdytään perusteellisesti keskeisiin suorituskykymittareihin, jotka ovat avainasemassa asiakaspalvelun huippuosaamisen saavuttamisessa. Siinä esitellään alansa johtavien asiantuntijoiden tarkkaan valikoimia ajankohtaisia vertailukohtia, jotka antavat sinulle mahdollisuuden:

Opas Henkilöstöpulssin rakentamiseen
Opas keskittyy henkilöstökyselyn rakentamiseen tehokkaan palautteen keräämiseksi, mikä edistää hyvinvointia ja tuottavuutta ymmärtämällä työntekijöiden tuntemuksia.

Happy Manager Guide (EN)
Nykyajan asiakaspalvelun johtaja on tietotulvan keskellä. Tutustu 10 oivallukseen siitä, miten voit johtaa asiakaspalvelutiimiäsi tietoon perustuvalla tavalla. Voit käyttää tätä whitepaperia oppaana seuraaviin aiheisiin:

Happy Agent Guide (EN)
Tiedätkö, miten asiakaspalvelutyöntekijäsi todella voivat? Happy Agent Guide tarjoaa konkreettisia ohjeita asiakaspalvelun pulssikyselyiden luomiseen, jotka vievät palvelusi aivan uudelle tasolle. Tämän oppaan avulla:

Happy Customer Guide (EN)
Tiesitkö, että palautteen voi mitata 💰? Asiakasuskollisuus laskee 20 % jokaista erityistä ongelmaa kohden, johon asiakas törmää 📉. Tämän seurauksena jokaista viittä kohtaamaa ongelmaa kohden menetetään yksi ostos. Iloinen Asiakas -opas on täällä auttaakseen sinua:
