Tehosta projektinhallinnan tehokkuutta – Surveypal ja Severa yhdessä

Menestyksekkään projektin läpivienti vaatii saumatonta tiedonkulkua ja järjestelmällistä seurantaa. Surveypalin ja Severan integraatio mahdollistaa sujuvan projektien hallinnan. Yhdistämällä tehokkaan kyselytyökalun ja monipuoliset projektinhallintatyökalut parannat prosessien tehokkuutta ja saat arvokasta dataa päätöksenteon tueksi.

Projektin systemaattinen mittaaminen – miksi se kannattaa?

Projekteissa tarvitaan jatkuvaa seurantaa ja palautteen keräämistä, jotta voidaan varmistaa tavoitteiden saavuttaminen ja prosessien optimointi. Systemaattinen mittaaminen tarjoaa seuraavia etuja:

  1. Reaaliaikainen palaute projektin etenemisestä
  2. Nopea reagointi haasteisiin ja ongelmatilanteisiin
  3. Tiedon läpinäkyvyys ja parempi päätöksenteko
  4. Jatkuva kehittäminen ja prosessien hiominen
  5. Sidosryhmien ja asiakkaiden tyytyväisyyden varmistaminen

Asiakkaiden suusta

5.0 / 5.0


“Yhteistyö Surveypalin ja heidän tiiminsä kanssa on ollut mahtavaa. Heillä on loistava tuote, joka toimii hyvin ja tarjoaa tarvitsemasi oivallukset asiakkailtasi.”

5.0 / 5.0


“Surveypalin avulla olemme voineet parantaa asiakaskokemustamme analysoimalla ja viemällä asiakaspalvelumme seuraavalle tasolle.”

5.0 / 5.0


“Surveypal auttaa meitä näkemään, kuinka onnistumme asiakkaidemme kanssa päivittäisessä toiminnassamme”

G2 logo for reviews

Miten Surveypal ja Visma Severa tukevat projektien hallintaa?

Surveypal mahdollistaa helpon palautteen ja mittareiden keräämisen projektien eri vaiheissa. Severaan puolestaan on integroitu kattavat projektinhallintatyökalut, resurssienhallinnan ja dokumentaation työkalut. Yhdistämällä nämä työkalut saat:

  • Reaaliaikaisen tiedonkulun projektidatan ja palautteen välillä
  • Kyselyvastausten automaattisen siirtymisen Severaan
  • Mahdollisuuden muokata kyselyjä Severan tietojen pohjalta
  • Prosessien virtaviivaistamisen ja tehokkaamman raportoinnin

Tietoturvasi on meille tärkeää

Yli 16 vuoden kokemuksella Surveypal suhtautuu tietoturvaan vakavasti. Yksityisyys, turvallisuus ja GDPR-vaatimustenmukaisuus sekä tuki yksittäiselle kirjautumiselle (SSO) ovat kehittämisemme kulmakivet.

Surveypal on myös ISO 27001 -sertifioitu, mikä osoittaa sitoutumisemme asiakkaidemme tietojen suojaamiseen.

5-tähden asiakastukitiimimme

Asiakastukitiimimme on valmis auttamaan sinua hyödyntämään Surveypal-alustan parhaat puolet. Saat apua puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa – tai voit opetella itse tukikeskuksessamme.

Kuinka voimme auttaa?

Ota yhteyttä ja kysy lisää integraation hyödyistä organisaatiollesi!